Міський ровер: зручно, дешево і трохи нервово

Posted by

Сервіс оренди велосипедів як міського транспорту – дуже зручна та корисна можливість, яку наразі можна зустріти по всьому світу.

Лише один з популярних операторів цієї послуги – Nextbike – присутній  у 100 містах 23-х країн.

Знімок екрана 2017-10-23 о 20.45.29

Поширений він й у багатьох країнах Європи Зокрема – у Польщі та Україні.

Знімок екрана 2017-10-23 о 20.47.55

 

А в тих країнах, які не вкриті на цій карті позначками Nextbike та його партнерів, присутні інші надавачі схожої послуги.

 

Сервіси спільного споживання транспорту та житла  стають все доступнішими.
Ця тенденція поширюватиметься й надалі. Адже в світі стає все популярнішою ідея звільнення центру великого міста від приватних авто.

Отже, звичка користуватися службою міських роверів може стати в нагоді у найрізноманітніших ситуаціях, особливо – для мобільних людей, які багато подорожують.
maggie-and-others-on-electric-bike-tour-2І Польща тут якнайкраще підходить для старту. Адже в Польщі більш розвинена велоінфраструктура, яка робить пересування ровером значно безпечнішим, ніж у нас вдома.

З іншого боку – тут не такий інтенсивний велорух як, приміром, у Данії, Нідерландах чи Франції, можна не боятися збитися з маршруту чи розгубитися у потоці.

На перший погляд здається, що  велотранспорт у Польщі має бути дуже популярним серед мігрантів, адже переваги просто кидаються в очі – багато станцій, можна легко скласти маршрут, дешево, просто і необтяжливо.
Але спілкування у польских групах у фейсбуці виявило зовсім протилежне – не користуються, побоюються, мали проблеми.
В чому ж справа?

Найвразливішим моментом у користуванні сервісом оренди міських роверов є повернення велосипеду на станцію, де нема вільних стояків.
В такому разі передбачено кріпити велосипед навісним замком, з яким доволі регулярно трапляються проблеми.
Внаслідок того людина нервується, їй нараховується борг, вона витрачє час на його скасування.
Відтак, люди воліють не зв’язуватися.

IMG_20171014_124345

 

Ми на власному досвіді пройшли весь цей неприємний ланцюжок і рекомендуємо всім такий алгоритм.

Отже, ви скористалися послугою винайму міського велосипеду, хочете його повернути, а на станції нема вільних стояків?

Не хвилюйтеся!

  1. Відповідно до правил надавача цієї послуги вам треба приєднати велосипед, який повертаєте,  навісним замком до спеціальної скоби на іншому ровері чи на стояку.
    Далі не має значення, як ви сповіщаєте про повернення – через термінал чи через мобільний застосунок. Якщо збій вже стався, спосіб повернення особливої ролі не грає – вам все одне буде рекомендовано дзвонити на інфолінію.
  2. Інфолінія.  Це дійсно найшвидший спосіб владнати проблему.  Крім того, саме цей спосіб звернення визначений надавачем сервісу як базовий:

    W przypadku trudności ze zwrotem bądź wypożyczeniem roweru Klient jest zobowiązany do kontaktu z całodobową Infolinią.

    Перше, що у вас запитає автовідповідач, це  6-символьний  пінкод, який ви отримали при раєстрації. Його треба ввести через кнопковий набір. Далі голосові підказки запропонують вам кілька варіантів вибору. Якщо ваш велосипед не прийняв термінал, то опція “Повернення роверу” на інфолінії вам теж не допоможе, треба обирати “З’єднати з оператором”.
    Якщо ви не дуже вільно розмовляєте польською, ви одразу можете  попросити переключити на оператора, який розмовляє більш зручною для вас мовою.
    В Польщі робочими мовами сервісу Nextbike є польська, англійська, німецька та російська мови.

  3. Якщо з якихось причин дзвонити на інфолінію вам не зручно, то є інший спосіб, довший, але теж дієвий. З сайту Nextbike  через форму зворотнього зв’язку можна написати  повідомлення. Вам спочатку порадять дзвонити на інфолінію, але якщо ви у відповідь детально поясните ситуацію, долучите фото та наведете аргументи, чому звертаєтеся письмово – вашу ситуацію також вирішать.
    В нашому випадку велосипед був відсутній в системі близько 2-х діб, на нього був нарахований борг 246 злотих,  який списали в результаті розгляду заяви.
    При цьому, звісно, можливість користування сервісом була на цей час заблокована.
    Відповідно до правил Nextbike, така заява може розглядатися до 14 днів.

Не варто боятися виникнення подібної  ситуації, в неї потрапляють як досвідчені користувачі, так і новачки, як місцеві мешканці, так і приїжджі.
Зрештою, вона вирішується на вашу користь.

Експериментуйте, пізнавайте світ, опановуйте можливості!
Цей досвід вам обов’язково стане у нагоді

Advertisements

Залишити відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s