Якщо ви зазнали утисків за національною ознакою

Posted by

Ситуація:

Працівник контролю білетів SKM (Szybka Kolei Miejskiej), який не мав відповідного сканеру, звинуватив мене в тому, що мій електронний білет є не дійсний.
Він забрав мій електронний документ, не реагував на моє прохання запросити керівника потягу.
Я одразу зателефонував до поліції на 997.
Також був змушений вийти з потягу  та пройти за контролером до поліції на вокзалі .
На моє питання  до контролера – чому він вчиняє неправомірні дії,  він у відповідь обізвав мене бандерівцем та мародерцем!
Я записав інцедент на камеру мого телефону. Наприкінці приїхала дружина із документами і мене відпустили.

Одразу зауважимо – це виклад лише однієї сторони.
Як було насправді – ми не знаємо.
Але , на жаль, подібні ситуації трапляються і вони не є поодинокими.
Якшо ве поводитися в такому випадку грамотно, не захищати свої права і не робити гідний опір, таке ставлення не прираниться, а подекуди може й почастішати.

Тому на випадок, якшо ви потрапите у подібну ситуацію, або ж у вас будуть відчуття, що вас дискримінують суто за те, що ви іноземець/ українець, то вам стануть в нагоді поради від української адвокатки Ірини Мізіної (Kancelaria Adwokacko-Radcowska Kacprzak – Kowalak):

Ви можете зробити наступне:

1. Написати скаргу на ім’я керівника контролера (дані можна знайти на інтернет сторінці). До вказаної скарги долучіть письмові свідчення Вашої дружини та відеозйомку. Вимагайте щоб Вас перепросили.

2. Якщо скарга не дасть результату або у випадку якщо Ви маєте бажання покарати винну особу, то також можна подати до поліції письмову заяву про можливе вчинення злочину (ст. 216 та 257 кримінального кодексу).
Якщо буде подано заяву про злочин, то можна написати в ній клопотання про забезпечення доказів у вигляді отримання відеоматеріалів.

3.  Спробуйте звернутись до журналістів.

На додачу до порад Ірини.

Якщо такі дії вчиняє посадовець – завжди варто написати письмову скаргу керівництву.
Не знаєте посади, імені тощо кривдника? Не знаєте, куди звертатися?
У надавача послуг (в даному прикладі – перевізника) завжди є сайт. На сайті є форма для зворотнього зв’язку або ж контактна інформація (телефони, електронна пошта). При зверненні треба просто вказати дату, час та місцевість, де відбувся інцедент. Це вже справа самої компанії встановити, хто саме з працівників міг бути в цей час на роботі у вказаному місці.

Якщо вас образив не посадовець, а звичайний обиватель – тоді варто звертатися до поліції. Але при тому треба документально зафіксувати хоч щось, що дозволить встановити особу кривдника.

Розголос тут теж має значення. Не замовчуйте подібні історії. Повідомляйте про них відкрито.  Наприклад, у соцмережах. Це також може допомогти упередити подібні напади у  майбутньому

Advertisements

Залишити відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s